شعری که به دیوار اتاقم زدم
 
silkroad
 
 
پنج شنبه 17 آذر 1390برچسب:, :: 23:59 ::  نويسنده : فرزاد

 امروز دلم خیس است

                                    نم دار...

                                              به چشم های تو مینگرم

 شاید روزنه ای بیابم

                                    رو به آن سو ها

                                                               تا نفسی تازه کنم

       عقده بگشایم

           چقدر اینجا تاریک است

                                                هی فریاد با توأم

                             مگر نمی بینی عطش ابرهای با تو بودن را

                                                                                 که چقدر در دلم می گریند.

 



نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت13:23---8 خرداد 1391
همیشه برای گلی گلدون باش که اگه به آسمونم رسید یادش نره ریشه اش کجاست .

مریـــــــم 71
ساعت22:39---17 آذر 1390
حسین وبلاگت برام باز نمیشه,هرچی میزنم میگه نمیتونه لود کنه...

پاسخ: از یه شرکت خوب adsl بگیر که بتونی همه جا بری :->


morteza
ساعت22:12---17 آذر 1390
سلام دوست خوبم چرا نمیای با هم یک وبلاگ گروهی داشته باشیم من نزدیک یک هفته است که یک وبلاگ گروهی را ه انداختم و الان بازدیدم به روزی 270 تا به بالا رسیده میدونی اگه تو هم بیایی با ما یکی بشی بازدید سایت چقدر زیاد تر میشه واین هم به نفع منه هم به نفع تو

تو میتونی مطالبی که داری اینجا مینویسی بیاری و توی سایت ما بنویسی چون مطالب تو عاشقانه است و به موضوع سایت گروهی ما میخورد



من برای تو یک پنل مدیریتی درست میکنم و تو میتونی از اونجا سایتو مدیریت کنی نگران این وبلاگ هم نباش من یک کد میدم که هر کی اومد به این وبلاگ خود به خود بیاد به سایت جدید



ما میتونیم باهم توی سایت های دیگه به تبلیغ سایت خودمون بپردازیم یا توی چت روم ها تبلیغ کنیم ویا با تبادل لینک با سایت ها و وبلاگ های معتبر بازدید کنندمون رو زیاد کنیم

اگه سوالی هم راجع به سایت گروهی داشتی میتونی از من بپرسی

بیا به این آدرس و جوابتو بگو میدونم که جوابت مثبته به امید برتری نسبت به دیگران

www.roman.civ.ir یا www.roman.fay.ir یا www.pinkroman.mihanblog.ir


حــســـیــــن
ساعت20:07---17 آذر 1390
سلام عزیزم

مطلب جدید گذاشتم خوشحال میشم نظرتو بهم بگی.

راستی من برام سخته متن کوتاه بنویسم چیکار کنم؟

همیشه عادت دارم واسه رسوندن منظورم کلی حرف بزنم
پاسخ:کمتر حرف بزن تا بتونی طرف مقابلتو به فکر وادار کنی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


من نامم را پدرم انتخاب کرد فامیلم رو اجدادم انتخاب کردند اما راهم را خودم انتخاب خواهم کرد...
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان silkroad و آدرس jadehayeehsas.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 37
بازدید هفته : 62
بازدید ماه : 54
بازدید کل : 10954
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 77
تعداد آنلاین : 1